Poser que tingui depressió?
Ajuda! Tinc un problema fa dies que em sento "depre", des de setmana santa perquè em sento sola no puc quedar perquè he tret males notes i no em deixen sortir de casa, m'avorreixo i no sè que fer, estic hores plantada al sofà menjant, a l'ordinador o bé mirant la televisió, faig extraescolars i això m'ajuda a desconectar però ara és festiu i aquesta setmana de moment he fet això, menjo molt de sucre, i tinc por d'engordar, però també el pitjor problema és que estic avorrida i em sento sola tinc ganes de plorar i ho veig tot negatiu. És normal? Pot ser que estigui entrant en depressió? Què puc fer? Què hem recomanarieu?
InterPersonal

Hola!!! tenir una depressió és molt més que avorrir-se, no pateixis. Tu ho has dit molt bé, estàs avorrida, i necessites fer alguna cosa per passar-t'ho bé. Si no estiguessis castigada et diria que quedessis amb els teus amics per fer alguna cosa, però si ho estàs, el que has de fer és mirar d'entretenir-te per tu mateixa amb coses que puguis fer a casa (escoltar música, llegir algun llibre, parlar amb els teus pares, etc) no sé el que se t'acudeixi.
A vegades em de treure el nostre enginy per entretenir-vos i en el teu cas, el que has de fer és intentar no donar cap motiu als teus pares per castigar-te!
Sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat