necessito ajuda urgentment o em tornare boja!
Mira, doncs que sempre des de petita he estat molt unida amb el meu germà petit ens portem 2 anys el cas és que sempre ens ho expliquem tot, però és que fa dos setmanes no parem de barallar-nos exageradament no puc més m'he intentat autolesionar, ploro i un cop vaig vomitar però fa més temps, ja no aguanto més, també avui per culpa d'ell m'he barallat amb la meva mare i m'ha enviat a l'habitació cridant-me molt. També he pensat quedar amb les amigues i tot per anar a donar un vol però estic castigada sense sortir per portar-me malament per culpa d'ell, he intentat parlar amb ell però no hi ha manera i amb els meus pares però es pensen que ja ho arreglarem i que demà estarem amics com totes les baralles de germans, estic farta ja no sè que fer, necessito una solució urgentment.
InterPersonal

Hola!! veig que estàs molt desesperada i superada per la situació a casa i t'entenc però hauries d'intentar no agafar-te les coses tan a pit. Mira, les baralles entre germans són la cosa més normal del món, encara que siguin desagradables tenen una funció que és preparar-nos pel món exterior on els conflictes solen ser molt més complicats i difícils de resoldre. Ja sé que costa d'entendre i que no és fàcil d'acceptar però quan et discuteixis amb el teu germà, intenta recordar que per més que us tireu els plats pel cap sou germans i que la majoria de coses que us dieu l'un a l'altre, només les dieu per ferir-vos però en realitat no les penseu. Esteu en una etapa complicada de la vida, l'adolescència, pensa que a mesura que us aneu fent grans les coses tornaran a posar-se bé i la vostra relació millorarà, ara bé, és important que no portis les coses tan enllà, ja que llavors si que corres el risc de fer-ne un gra massa i que costi més solucionar-ho.
Pel que fa a la teva mare, a cap mare li agrada veure discutir els seus fills i probablement no sap com enfrontar-se a les vostres discusions. Intenta entendre-la, ella igual que tu voldria que no us discutíssiu mai.
Molts ànims!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat