EL TROBO A FALTAR
Hola , se que aixo que em passa es molt comú , pero el meu novio m'ha deixat i estic feta pols no aixeco cap i no puc pensar que una altre noia el pugi tocar jo i ell em passat moltes coses junts , portavem 2 anys de relacio pero era una relacio seriosa jo ja coneixia els seus pares entre setmana anava a casa seva i despres anavem a escola junts tot anava molt be fins que ahir em va dir que ja no sentia la xispa del principi que ja no estava tan enamorat despres jo em vaig desfer no sabia que dir. El cas es que e compartit moltes coses amb ell i el trobo molt a faltar que puc fer per oblidarlo estic molt malament i tinc por de fer alguna bestiesa.
Gracies.
InterPersonal

Hola bonica!! Sé que ho estàs passant molt malament i que ara mateix ho veus tot molt negre, però t'asseguro que si aguantes arribarà un dia que et sentiràs millor i que aquesta pena i dolor tan forts que sents ara hauran desaparescut. No hi ha res que curi el desamor de manera ràpida, només el temps és el teu aliat ara mateix, el temps i el consol que et pugui donar la gent que t'estima i està a prop teu. Deixa't consolar, plora tan com vulguis, crida, empipat, fes el que necessitis per deixar que a poc a poc aquest mal al cor es vagi curant. No busquis explicacions lògiques ni vengances, recorda els bons moments i abraça't molt amb la gent que t'estima.
T'asseguro que a poc a poc t'aniràs sentint millor i que això es quedarà en un record amarg que formarà part del teu passat.
Molts i molts ànims!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat