Molt greu...!
Hola!
Tinc un problema bastant greu... Ara estic a 3r ESO, i vaig estar desde 6è fins un any vomitant, casi sense menjar, fent-me petits talls si menjava o no vomitava... Però gràcies a una amiga vaig parar de fer-ho.
El problema és que m'agafen atacs d'ansietat... i més d'una i de dos vegades he intentat suicidar-me! Jo no vull fer-ho, però dintre meu tinc un desig molt gran... i no el controlo...
Ara fa un temps que em torno a veure gorda (169cm 50kg) i alguna vegada he vomitat...
No els hi vull dir als meus pares perquè no vull anar a un hospital...
Tinc por de matar-me...
Ajuda!
InterPersonal

Hola!! Està clar que hi ha alguna cosa que no et deixa estar bé i això no pots solucionar-ho tu sola. Busca ajuda en els teus pares i si no t'atreveixes en algun tutor o psicòleg escolar. Mentre pensis així, i estiguis angoixada, el millor és que algú et doni un cop de mà. Que demanis ajuda no vol dir que hagis d'acabar anant a un hospital, simplement potser la solució és que puguis anar una temporada amb algun psicòleg perquè puguis explicar-li que t'angoixa i et pugui ajudar a estar millor. No ignoris els teus problemes, els has d'afrontar per poder-los solucionar.
N'estic segura que te'n sortiràs!
Marina Marull
www.interpersonal.cat