Li dic que si?
Hola, en primer lloc dir que no soc de Catalunya aleshores no parle al igual que vosaltres.
Tinc un problema, i es que m'agrada un noi, es un amor d'estiu, ens coneixem fa 5 anys, tenim moltíssima confiança l'un amb l'altre, però ell es de Barcelona, i jo visc a Alacant, ens separen moltíssims kilometres, jo el vull molt, i sembla que ell a mi tambe, pero diu que no podem sortir junts per que acabariem prou mal si sortirem perque vivim molt lluny i sols ens voriem uns dies a l'any.
L'any passat, quan ens vam trovar altra vegada, ell diu que es va "quedar" amb ganes de mi, i m'ha demanat lio per a enguany, altre problema es que mai m'he liat doncs, es una mica extrany, perque ell es mes major que jo i te mes experiencia, doncs, li dic que si? o si estic enamorada, acabare mal?
Un peto molt gran
InterPersonal

Hola!! les relacions a distància sempre són una mica més complicades i arriscades que les altres, perquè la distància i la falta de contacte físic es fa dur de suportar i pot portar molts malsentesos. Heu de valorar, els dos, si sereu capaços de suportar aquesta distància o si us conformeu en veure'us només a l'estiu, ja que aquesta és la vostra realitat.
entenc que us serà difícil veure'us i no fer res, per tant, si decidiu estar embolicats mentre estigueu junts a l'estiu, parleu molt de què passarà el dia que us hagueu de separar i tornar a casa vostra.
Només vosaltres podeu decidir-ho i actuar amb conseqüència segins la vostra decisió.
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat