Noi...
Bé, el cas és que fa qüestió d'un any, feia d'entrenadora amb un noi i el fet de veure'ns tant vam acabar junts, però es va acabar.
Ara, després d'un any, ens tornem a fer molt i ell per el whats upp em tira moltes indirectes però també hi han dies que passa de mi, no em contesta i això em fa sentir fatal. Sento que algo no faig bé...
A part que jo encara me l'estimo moltíssim i si resulta que al final tornem a tenir alguna cosa... em fa molta por tornar a perdre la seva amistat que ha costat molt de recuperar...
Tinc dos dubtes: un és que no sé si ell vol tornar amb mi, perquè depèn del dia es comporta d'una manera o una altre, com puc saber si realment vol?
i l'alte és que si mj'arrisco a tornar en cas que ell volgués... per això de l'amistat... TT
Gràcies
InterPersonal

Hola!! És normal que tinguis tants de dubtes, no t'agobiis! Costa molt saber què pensa o què sent algú només per les converses de watsapp, per tant si pots intenta que us pogueu trobar en més ocasions cara a cara. Si de veritat li interesses ho notaràs segur i amb més convenciment que a través de qualsevol xarxa social. I si et genera dubtes, segurament és perquè no sent el mateix que tu i evidentment ho notes. Jo no correria, m'esperaria a veure cap a on van les coses sense voler anar més ràpid del necessari, si de veritat ha de sorgir, sorgirà. Pensa que en les relacions hi ha d'haver sempre dues persones interessades, per tant, si de veritat li interesses, allà on no arribis tu, hi arribarà ell.
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat