No se que fer!!
Hola! Fa 8 mesos que surto amb un noi pero ara estem passant per un mal moment, no tenim temes de conversació i quant ens veiem per a mi es tot diferent, ja no tinc ganes de veurel. Aixó es alguna senyal per deixar-ho? Ho he intentat, he estat a punt, però no puc i no ser que fe. També fa dies que vaig començar a parlar amb un amic i crec que m'agrada però no se que fer amb el meu amic.
Estic confosa.
InterPersonal

Hola!! És normal que estiguis confosa, una cosa és l'estimació i una altra l'enamorament. El que et passa és que t'estàs desenamorant de la teva parella tot i que continues tenint-li afecte i estimació per tot el que heu compartit junts. Precisament per aquesta estimació i si el respectes, li has de poder dir el que et passa. No és just que estiguis amb ell si ja no n'estàs enamorada! Potser simplement és una crisi i et passarà però tot i així has de donar-li la oportunitat de saber-ho i decidir entre els dos que és el millor que podeu fer. Si no li expliques això us pot portar molts problemes i acabar malament la relació, per tant, si l'estimes, diga-li.
Molts ànims!
Marina Marull
www.interpersonal.cat