Li demano. urgent
Hola la veritat k que fa ja un temps k me començat a fixar amb una companya de classe amb la qual ens vam assentar junts un temps. Durant aquest temps ens portavem molt be i quan ens van canviar ella va demanar al professor k no ens canvies que jo l ajudava molt en les assignaturas. La meva pregunta es si li hauria de demanar per sortir. El que passa es k tinc por k si diu k no tothom s enteri i em comencin a emprenyar. Per altra banda per demanarli per sortir com ho hauria de fer kadant a soles com a amics o demanantli per facebook.
InterPersonal

Hola!!! Entenc perfectament que et faci por rebre un no per resposta però és un risc que correm sempre que demanem alguna cosa. De totes maneres, el que podries fer és intentar assegurar-te'n una mica abans de fer el pas, potser amb alguna indirecta o potser utilitzant alguna xarxa social. Sigui com sigui si decideixes demanar-li, el millor és que ho facis cara a cara i no a través del facebook, pensa que fer-ho per internet serà molt més fred i sempre és millor veure-li a cara a l'altre en aquests casos!!
M'alegra molt que siguis tan valent, ja veuràs com anirà tot bé!!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat