Distancia i amor
hola bones fa una setmana vaig coneixer a una noia per aqui pel xat de adolescents, jo crec que vam tindre bon feeling des del primer moment i mu passo molt be amb ella i parlem molt cada dia(unes horetes), magradaria coneixerla mes , hi ha a vegades que es mostra mes oberta i d'altres mes tancada, costa molt saber de ella. I per afegir-hi un obstacle mes estem separats per 200 km de distancia. A mi mencantaria veurela pero no se quan sera el moment per ferhp(temps??) .Mestic començant a enamorar de ella...k puc fer?
Gracies!!!
InterPersonal

Hola, sóc l'Assumpta Muns, psicòloga d'Interpersonal.
Doncs a gaudir de les coses bones que t'aporta aquesta relació!!!. Aquest seria el meu consell d'entrada. Encara que de moment només sigui a través del xat, intenta treure el màxim de profit que et dóna aquesta relació i no t'agobiïs pensant què ha de venir després. Està molt bé que tinguis ganes de conèixer-la més a fons, però vés a poc a poc i respecta també el seu ritme. No tothom té la mateixa facilitat per obrir-se i parlar de les seves coses a persones que acaben de conèixer, i menys per Internet. Vés fent "aproximacions" però sense agobiar-la. Avui dia hi ha molta gent que ha conegut la seva parella a través de les xarxes socials i que han "acabat" o començat a trobar-se. I per cert, si la cosa segueix endavant, 200km tampoc són tants...
Apa, espero haver-te ajudat. Una abraçada. I gràcies per la teva confiança.
Assumpta Muns Altarriba
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat