in love .....
Hola soc una noia de 11 anys que me enamorat de un nen que conec tota la vida perquè les nostres mares son amigues ell viu a andorra i jo al baix llobregat , un dia em va dir que em volia preguntar una cosa ( jo ancara no estaba enamorada ) pero em vaig anar intrigan mirava cada dia el gmail pero res ...Al final li vaig demnar el seu gemail a la seva mare .Vem començar a parlar per Skype i vem tenir una comversa de 20 min pero ara fa 3 setmanes que no hem contesta ...jo no se que pensar potser està castigat , potser esta ..... pero i si em vol ignorar ,ahuria de insistir ho deixar que ell responges i dones conbersa ? L'ultima vegada que ens vem veure hem va preguntar si tenia novio quan li vaig dir que no ,no s'ho creia !! nose que pensar ajuda plis !!
InterPersonal

Hola!! El meu consell és que no volguis còrrer, encara que te'n moris de ganes has d'anar a poc a poc. Tu tens 11 anys i no m'has dit quina edat té ell, però sou molt joves encara i teniu tot el temps del món. JO el que faria és el que em demanés el meu cor. Tens ganes de parlar amb ell? Doncs fes-ho, què t'ho impedeix? No espatllis aquesta relació d'amistat que heu iniciat per pors absurdes. Ell ja et farà veure si vol o no ser amic teu i llavors si que podràs actuar amb conseqüencia. De moment només heu començat a ser amics per tant, tingues paciència i deixa que tot vagi a un ritme més pausat. Ja veuràs com et sentiràs millor!!
Una abraçada!
Marina Marull
www.interpersonal.cat