problema amb els pares
el meus pares no volien que surtis amb cap noi i ami em va começar a agradar un noi i vam començar a sortir,ami m'agradaba de veritat i ell hem va demostrar moltes coses... Els meus pares s'han enterat m'han tret el movil i m'han obligat a tallar amb ell tambe estic castigada i ells no volen ni parlar amb mi... Ploro a cada moment estic molt ratllada :( Que faig perqu els meus pres em perdonin i acceptin que tingi novio?
InterPersonal

Hola!! Carai quin panorama!! Segurament als teus pares el que els ha dolgut més és que no els hi fessis cas i que sortissis amb un noi sense el seu permís, per tant crec que això és el primer que has d'intentar solucionar. Ells et van imposar una norma i tu no la vas seguir, explica'ls-hi perquè no vas poder seguir-la, que creus que és una norma injusta, a veure si estan disposats a parlar-ne si més no. Ells són qui posa les normes però tu has de poder dir que una norma se't farà difícil de seguir si ho creus així. Diga'ls-hi que no t'agrada desobeïr-los però que els teus sentiments no els pots obviar i demana'ls-hi que busqueu una manera entre tots d'estar millor (segur que a ells tampoc els fa feliços haver-te de castigar) Què els fa por de què tu tinguis nòvio? Potser pensen que no rendiràs bé en els estudis o que és massa aviat per fer segons quines coses. Tu has de poder fer pactes amb ells, per exemple comprometre't a no baixar el teu rendiment escolar, a no quedar a soles amb aquest noi,… no sé a veure què et demanen ells.
Però no et rendeixis, lluita pel que vols i pensa que els teus pares t'estimen i volen el millor per tu, els has d'ajudar a entendre com et sents i què necessites.
Molta sort!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat