La meva millor amiga ha cambiat i no m'agrada com ha cambiat
La meva millor amiga ha cambiat un montón desde que ens vam coneixer.No m'agradat la manera en que ha cambiat perque ara no es el mateix que abans; abans era timida, mai no deia paraulotes i era molt bona.Ara esta com sempre diu paraulotes es borde i si te que dir alguna cosa dolenta t'ho diu sense mes.Que faig si no m'agrada com ha cambiat i ella nota que ja no estem tant juntes perque ja no em cau tant be??
InterPersonal

Hola!! Aquestes coses passen contínuament, no t'amoïnis. Encara que hagueu sigut molt amigues el fet d'anar-vos fent grans fa que aneu canviant i a vegades aquests canvis no són com ens els esperavem. No cal que trenquis amb ella del tot, simplement com que anireu tinguent menys coses en comú us anireu distanciant i és important que ho feu sense rencor, ja que en realitat no us ha passat cap incident greu que afecti a la vostra amistat, simplement que la vostra afinitat ja no és la que era perquè heu evolucionat en direccions diferents. Segur que ella també ho nota, per tant no crec que hagis de fer res en concret, simplement si vols, pots parlar amb ella i dir-li que l'aprecies però que ja no et sents tan propera a ella com abans, no cal que la culpis de res, ja que tampoc t'ajudaria en res fer-ho.
Sigues com ets i busca gent amb qui et sentis propera, i a la teva amiga tracta-la amb tot el respecte del món, tot i que inevitablement no us trobareu tant com ho heu fet fins ara.
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat