no sabia on posar-ho
holaa!!!no sabia on posar la consulta,però bé
fa un temps que estic sortint amb el meu millor amic,i encara no ens hem liat,i jo vull,i m'han dit que ell també,però es super tímid,i amb prou feines em fa picos,i nose com introduir-li el tema,per què l'incomoden molt aquests temes. i nose si llençar-me o primer parlar amb ell.
moltissimes gràcies :)
InterPersonal

Hola!! quan es tracta d'aquestes coses, sempre és millor que parlis amb la teva parella que amb els altres, ja que ningú més que vosaltres pot saber com us sentiu i què desitgeu. El que jo faria és buscar moments en què estigueu a soles a veure si podeu començar a estar una mica més junts, ja que si sempre esteu envoltats de gent és difícil que trobeu moments d'intimitat. Aquestes coses val més no forçar-les, per tant potser que al principi la timidesa sigui molt forta i no passi res, però si aneu quedant, us anireu sentint cada vegada més còmodes i arribarà un dia que la timidesa desapareixerà i no us costarà tant acostar-vos.
Ja veuràs com a poc a poc us sentireu més units!!
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat