Els meus amics brillen per la seva auséncia
Bueno, bàsicament el títol ho diu tot, no soc gaire propéns a tenir amics ja que en el lloc on visc no hi ha gaire gent interessant que conegui i tampoc sé on es fica la gent interessant d'on jo vissc o la de barcelona. Teniu alguna idea d'on s'amaguen aquestes persones i alguns truquets per a presentar-me, treure'm la timidessa i tal?
InterPersonal

HOla!! La gent interessant està per tot arreu, només has de saber mirar bé… Mira, el que jo faria: primer: tens alguna afició? tens alguna idea de què significa per tu ser interessant? Pensa en aquestes dues coses i busca en la teva ciutat on podries trobar gent amb la teva mateixa afició i per on es sol moure o anar la gent que per tu és interessant. Un cop ho tinguis clar, apunta't on calgui per conèixer gent que comparteixi les teves aficions i segon, mou-te o ves a aquests llocs on pot haver-hi gent interessant per tu. Busca associacions, grups, ong's, el que sigui i mira de posar-hi un peu, a poc a poc aniràs coneixent gent nova i la teva xarxa d'amistat s'anirà fent més i més gran. Estar sol estar bé, però la gent no fa amics tancat a casa. Mou'te i veuràs que el món es mourà amb tu.
Sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat