No se que fer...
Doncs sóc una noia de 15 anys que d'aqui poc farà 16. Per una web vaig conèixer a un noi que té 2 anys més que jo. Fa 3 semanes que parlo amb ell i és molt simpatic i em cau molt bé, el problema és que no podem parlar eternament pel whatts i que tard o d'hora em demanà per quedar. Estic insegura, ja que, de fet sol em parlat per watts i no el conec realment (pero m'ha enviat fotos seves) i jo vui quedar amb ell però tinc por:
-I si no és com realment pensava?
-Em fa moltissima vergonya, ja que, és més gran que jo i mai he parlat cara cara amb ell?
-I si no tenim conversa?
No se que haig de fer, agrairia molt que em donéssiu un parell de consells.
Gràcies.
InterPersonal

Hola!!! No vull xafar-te la guitarra però a mi aquestes coses sempre em fan desconfiar, per tant el meu consell és que en cap dels casos hi vagis sola a aquesta cita, que quedis en un lloc ple de gent i cèntric i que en un principi no estigueu sols, podeu quedar amb més amics o amb el vostre millor amic i amiga… Per assegurar-te que no t'ha passat fotos falses demana-li diverses fotos amb coses que puguis pensar que no ha tret de qualsevol lloc. per exemple diga-li que es tiri una foto en un lloc concret de la vostra ciutat, amb un barret vermell, no sé el que se t'acudeixi per assegurar-te que no et passa les fotos d'algú altre i sobretot el dia que quedeu, mira d'anar-hi acompanyada i abans d'apropar-t'hi espia'l a veure si relament és el noi que t'ha enviat les fotos.
UNa cosa més. Explica'ls-hi als teus pares perquè és molt important que aquestes coses les sàpiguen. Dema'ls-hi que t'acompanyin si no se'n fien. Són coses molt delicades i és molt fàcil que tot sigui una enganyifa o sigui que tota protecció és poca.
Molta sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat