SOS Què faig?
Bon dia, ja us vaig escriure fa unes setmanes però no m'heu respost a la consulta que us vaig fer. El problema que tinc es que no m'oblido d'un noi que vaig conèixer al poble on estiuejo l'any passat i jo crec que també li agradava però com que estava molt confusa li vaig dir que ja m'ho pensaria quan em va demanar lio, ja que encara no sabia del tot si m'agradava. A més també hi havia unes txonis pel mig i la cosa va ser molt més difícil. Total que ara el necessito i ens separen 3-4 anys i 500km (perquè viu a Mardid). Quan vaig anar al poble encara no tenia mòbil i per tant no li vaig poder passar el meu Whatsapp i per tan vaig intentar aconseguint-ho a través d'una de les noies però no em vol donar el seu Whatsapp per res del món, diu que a tots els hi caic malament, que faig pena... Què puc fer? Es que m'és molt difícil oblidar-lo i a més l'estimo molt i em sento culpable per no haver-li dit que si quan el tenia en les meves mans.... I tot em recorda a ell... sobretot les cançons de "Let her go" (Passanger), "Back to December" (Taylor Swift), "Someone like you" (Adele).... Espero que m'ajudeu. Moltes gràcies!
InterPersonal

Hola!! No sé ben bé com podries contactar amb ell si no tens cap numero de telèfon ni adreça… el que podries fer és esperar que aquest any torni al poble on estiueges i així poder retrobar-lo, si no sempre pots intentar buscar-lo per facebook si saps el seu nom… però això tampoc és segur. Bé, sigui com sigui aquetes chonis que dius tu el tenen i no te'l volen donar, no? Doncs pots mirar d'insistir-hi una mica, però si no volen, deixa-ho còrrer i espera't a retrobar-lo. UN cop us veieu ja aclarireu tot plegat.
Espero que tinguis sort i us torneu a veure!! i si no…. segur que n'apareixerà algun altre i potser és millor!!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat