no ser com fer amics
Holaa!!!
Tinc un problema perque soc timida i cada estiu vaig a un apartament que tinc a la platja i bueno que no timc.amics perque no es una comunitat aino.caasa individual i nse com fer amics perque sola es bastant dificil.
Em podrieu ajudar??
Un petonet
InterPersonal

Hola!! T'entenc perfectament perquè a mi també em passava quan era més joveneta. Pots fer varies coses, per exemple convidar alguna teva amiga a passar uns dies amb tu a la platja, si sou dos us serà més fàcil conèixer gent. També pots mirar d'apuntar-te a algun grup de joves, esplai, brigada adolescent, esport,… bé el que sigui però que sigui al poble on estiueges, així coneixeràs gent d'allà!!
Què et sembla el que et proposo? també et podries fer voluntaria en alguna activitat que organ itzin al poble, qualsevol cosa que facis per allà, t'ajudarà a conèixer gent, segur!!
Molta sort!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat