NO ENTENC LA MEVA VIDA AMOROSA
Hola, gracies per contestar-me de tot cor! Tinc un problema, hi ha un noi de la meva clase que ens portem bé, i tenim moltes coses en comú, per aixo les meves amigues i les meves companyes de classe bromeijen en que nosaltres dos acabarem junts. De tant sentiro jo me mig enamorat, no del tot sino que em mola bastan. Un dia el baig obrir-lo pel whats per dir-li una broma i vem començar a parlar i jo li vaig dir que ja ens veuriem al vespre, ja que era el 1r dia de carnaval, però li vaig dir sense voler que quedesim ni re, només per quedar bé. La questió és que quan estavem al carrer i em va obrir per saber on estava, però al final no el vaig veure. Dos dies després el vaig obrir per saber si vindria al poble per carnaval, i ell va obrir a una amiga meva per dir-li que jo l'agoviaba i que n volia re amb mi! I va començar a dir a la gent que jo li tirava la canya i que ens aviem liat, QUE ES MENTIDA!!! No se que fer perq ultimament m'evita bastant. VOSALTRES QUE FARIEU EN LA MEVA SITUACIÓ? INTENTARIEU DIR-LI ALGÚ? No se uqe fer ajuda!!
InterPersonal

Hola joana00!! EL que jo faria és parlar amb ell per aclarir la situació, però ho faria cara a cara, no per cap xarxa social, ja que podria donar peu a més malesntesos. Per saber què ha passat exactament li has de demanar a ell, ja que ningú més que ell pot saber i quan s'hi posen les terceres persones pel mig la comunicació sempre es distorsiona. Intenta mantenir una conversa amb ella a soles, sense més gent que pugui opiniar i dir-li la seva, a veure què carai ha passat i un cop hagueu parlat ja decidiràs què fas amb ell, si val o no val la pena continuar siguent amiga seva.
El que t'ha passat és molt estrany i mereixes una explicació, si no te la vol donar, segurament és perquè en realitat, ell tampoc sap perquè està fent el que fa.
No t'amoinis que tu no has fet res mal fet intencionadament.
Una abraçada!
Marina Marull
www.interpersonal.cat