YOOOOOOOOOOO13/04/14
tinc un gran problema vale? no se que he fet amb la meva vida, soc un desatre deu meu. Avere el cas esque jo li molava a un noi i ell em molava ami. Erem perfectes. Amics de molta confiança em deien que feiem massa bona parella. Sortiem la meva ma i jo a fer volts amb ell i els seus amics per les nits i tot era genial. Ens passavem l'estona tontejant. Pero a la meva millor amiga li molava i li molestava k tontejés tant, i li vaig dir a aquell nen que no podia ser, que li molava a la meva ma i que es líes amb ella i al fí, els vaig ajuntar i va sortir malament perque el noi no volia res serio i ella si i dons van tallar el "lio" i vam tornar a tontejar ell i jo, i la meva ma es va assabentar de que parlava amb ell massa sexualment i va dir que no el tornes a parlar i es el que vaig fer. No vam parlar més i ara que he aprés a decidir per mi, aquest noi te xicota i ja porten 3mesos... nose que fer, potser era el noi de la meva vida i per no fer mal als de més l'he perdut... que faig? m'arrisco?
InterPersonal

Hola beth123!! Has après la lliçó?? N'estic segura que si, ara bé, per aprendre-la has hagut de perdre un noi que t'agradava… aquest ha sigut el preu. El que jo faria ara és passar pàgina i mirar endavant amb la lliçó ben present, perquè no em tornés a passar. Encara que aquest noi et continui agradant, ar té nòvia i ho has de respectar (el vas ben marejar en el seu moment), que miris endavant no vol dir que amb el temps la vostra història pugui tornar a despertar-se, però crec que ara mateix és massa aviat per insistir-hi i còrres el risc que ell s'empipi amb tu per posar-te pel mig, després de tot el que ha passat.
tingues paciència, com a mínim aquesta experiència t'ha ensenyat el que no s'ha de fer quan t'agrada algu, no?
Molta sort!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat