hoooliiii:)
hola!! us volia comentar que tinc un problema molt gran amb les amigues, a primer d'eso doncs quedàvem moltíssim i ens unien molt amb tot i doncs a principis d'estiu de l'any passat em vaig començar a sentir molt sola, osigui no quedava mai i estava sempre a casa i Bueno aquest any tot segueix ara es setmana Santa i sembla que tothom troba una excusa per quedar amb mi i jo sóc feliç perquè tinc una pares i una família que m'ho dona tot però, sembla que m'han substituït per una altre noia i em sap molt de greu i la meu mare de vegades em pregunta que si no tinc amigues perquè mai quedo i em venen moltes ganes de plorar i no li puc explicar perquè em sap molt de greu i a l'escola vaig patir molt per temes d'aquests i ella quan em veia plorar ho pasava fatal i no li puc dir i Bueno també això de les amigues m'impedeix trobar un novio perquè nose estic com marginada i mai quedo amb tios ni res...
InterPersonal

Hola mariiiiia!! A veure, anem a pams, què vol dir que no li pots explicar a la teva mare?? És el que has de fer!! Ella t'ajudarà a trobar una solució a tot plegat i el que és més important, et farà costat!! Si el meu fill passes per un tràngol com el teu m'agradaria saber per poder-li donar un cop de mà i consolar-lo, a tu no? Això no ho has de viure sola, al contrari, perquè el que ha passat no és culpa teva ni molt menys, per tant rodejat de la gent que si que t'estima mentre estiguis malament i no et rendeixis, ben aviat trobaràs amb qui puguis quedar i establiràs noves amistats, segur. Pots mirar d'apuntar-te a activitats fora de l'escola que et donin la possibilitat de conèixer gent nova i així fer nous cercles d'amics, però no vull que se't passi pel cap ni una sola vegada que això que et passa és culpa teva perquè no ho és. Recolza't amb la teva família i deixa de mirar enrere, ara toca mirar endavant i tornar a començar!!
Anirà superbé, ja veuràs!!
UNa abraçada!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat