estic molt perduda
A veure porto uns quants mesos ja amb el meu novio i pff no se que fer... Molts cops tenim problemes i ens barallem per tonteries que després, per sort, s'arreclen. Però entre les cagades d'un i les de l'altre ens fem mal mútuament. A més ell va tenir problemes amb drogues i coses d'aquestes i a vegades em costa confiar en ell. Sempre ho arreclem tot per xat i després fem com si no hagués passat res i això comença a cansar una mica... En fi no vuy deixar-lo perquè sé de segur que després me'n arrepentiré, i molt, però em costa molt seguir aixì...
Si us plau necessito ajuda perquè la de les meves amigues ja no em serveix de gaire...
Mersi.
InterPersonal

Hola dunnaa! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs bé, amb una relació de parella es passen altsibaixos!! temporades de tot, el que si és que e´s bo que en parleu per anar veient com feu per solucionar-ho i què us funciona. Les relacions de parella és com tot, hi ha conflictes i bons moments i s'ha de comptar amb tot. Evidentment també heu de fer coses per a divertir-vos i qeu hi hagi bon rotllo perquè sinó només veureu els conflictes. Per tant, recomano que enlloc de parlar per xat, aneu combinant també el parlar-ne cara a cara. Guanyareu molta confiança!!! Haureu de fer pactes també i respectar la opinió de l'altre i acceptar-ho. Tot és un aprenentatge, de paciència, d'anar guanyant confiança, de no parlar quan estigueu molt enrabiats i fer-ho després amb més calma, etc....i també , a l'hora compartir bon rotllo fent coses junts i parlant. Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat