Una amiga ha començat a fumar porros!
Una de les meves millors amigues ha començat a fumar porros i no hi ha manera de convencèla de que deixi de fumar. Ajuda es URGENTÍSSIM!!!!
InterPersonal

Hola NenetaOnak! Sóc l'Eli AUlet. Psicòlgoa d'Interpersonal. Et podem donar algunes recomanacions molt importants que van molt bé epr prendre decisions. Evidentment és decisió d'ella , però és molt responsable que pugui tenir informació dels efectes de fumar porros. Per evitar riscos com blancassos, enganxar-s'hi ja que el tabac amb el que es mescla és molt addictiu i costa molt abandonar aquesta addicció, el saber que en alguns llocs i algunes hores està prohibit o és millor no fumar -ne, etc...Evidentment d'altres efectes sobre la salut. També aporten efectes de sentir-te relaxat,e vadit, etc , que són alguns dels efetes pels que la gent fuma. Per tant convé saber tota la informació perquè ella prengui al decisió adequada. Po mirar la web de "www.elpep.info" on trobareu tota aquesta informació. Endavant ! Eli Aulet www.interpersonalc.at