Amor
Hola!
Necesito ajuda perque no se que em passa. Tinc 16 anys. Fa molt de temps em va començar a agradar un noi, al qual no veia molt. Al principi semablava que els dos sentíem coses però suposo que ell només jugaba amb mí. A principis d'aquest curs jo em vaig canviar de institut i resulta que ell ara va a l'altra classe, del mateix curs que jo.Em va costar moltíssim adapatar-me a veure'l a cada hora, però vaig començar a acceptar-ho suposo. Ell ara, está amb una "amiga" meva. Que ja no ho és, perque no em parla i no tinc ni idea de perque. Pero deixant de costat això...
Fa una setmana vaig conèixer a un noi per facebook, que jo ja l'havia vist en persona molts cops però ell diu que no s'enrecorda de mí. Resulta que aquest noi és el millor amic de l'altra. I a mi això no m'importa, la veritat. Diumenge vam quedar i va ser tot perfecte. Vam estar donant una volta i tal, no va passar res, per descompta't. Quan em vaig despedir d'ell no se que em va passar que, per dir-lo d'alguna manera, em vaig congelar. No se com expressar-ho, tot i que segueixo parlant amb ell. És extrany i no precisament perque ell estigui raro, sinó perque jo no sento res al meu interior. Estic com buida! I no se que fer, perque el noi m'agrada, però es que m'he quedat com en stand by. Tinc una amiga que li va passar una cosa semblant i m'ha dit que es normal, que ella també es sentia així, però es massa estrany! No sentir res de res? Ni ilusió, ni felicitat i encara menys dolor, dolor que sentia fa una semana exacta abans de coneixer a aquest noi. No ho entenc, no m'entenc!
Si em poguessis dir alguna cosa t'ho agraïria molt. Gràcies
InterPersonal

Hola jeni! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents, reaccions molt diverses en pocs dies. És cert que t'han passat cosetes , entre un noi i altre i a vegades emocionalment responem amb aquestes sensacions que dius, perquè encara no sabem ben bé quina explicació donar al que passa i llavors és com que ens bloquegem. Són reaccions naturals moltes vegades en aquestes circumstàncies. Això t'està informant de que necessites perendre't uns dies de calma, fent el qeu t'agrada i pensant en tu. Alhora vé observant què va passant. Veuràs com tot es va posant a lloc i trobes respostes al qeu passa. Dóna't uns dies! Eli Aulet www.interpersonal.cat