No conec a ningú
Hola.
Aquest nou curs, al setembre, començaré a fer anglès a una acadèmia del poble. La qüestió es que només conec a dues persones que hi van. No sóc gaire amiga seva i a més aniran a una altre classe més avançada, per que fa més temps que hi van. A aquella acadèmia la gran majoria que hi van són de un altre insti, i jo no conec pràcticament ningú dels que hi van. No se com fer-me amiga seva. Tinc por de que quan arribi allà ningú vulgui estar amb mi o que no els hi caigui bé o que es riguin de mi per que no se tant anglès com ells. Que puc fer per caurel-s'hi bé? Per que siguin amics meus?
InterPersonal

Hola Txell!! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs quina bona oportunitat que t'espera!! conèixer gent nova és molt positiu!!! i t'anirà bé epr tenir deferents grupets!!! El que t'està passant ara és que estàs anticipant tot de coses que poden pasar, però la mala sort que et fas és que només penses en coses engatives!!! i la realitat diu que sembla molt bona idea començar aquest curs! la recomanació ´ñes que quan et vinguin totes aquestes idees, te les treguis del cap fent alguna cosa (cantant, ballant, anat a correr, trucant a una amiga i parlant d'altres temes, etc...) i t'oblidis de fer teories sobre què passarà. Pensa també en les coses positives que poden passar!!! que n'hi ha un munt!!! i no treguis conclusions fins que arribi el moment d'anar a classe i vegis què passa! Moltes vegades ens preocupem epr coses que n'hi acaben passant!!!! disfruta! Eli AUlet www.interpersonal.cat