estatura
Q faig si les noies no es fixen en mi nomes en els alts i jo soc super baixet i aixo no els hi agrada?
InterPersonal

Hola dcs! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs mira, tens moltes coses a fer, perquè a part del físic hi ha un munt de coses i molt més importants per atraure a les altres persones. Pensa en quines són els teves habilitats i el que els hi agrada als altres de tu. Fins i tot pots demanar-ho a gent amb qui tinguis confiaça. Pensa també en quins són els teus punts forts, per exemple, amb coses que estiguis satisfet que hagis aconseguit, doncs pensa quines qualitats i habilitats teves et van ajudar a aconseguir-ho i així, a partir d'aquí t'aniràs adonant del munt de qualitats i estratègies que tens. A la gent el que realment ens atrau és el bon rotllo que desperta la gent, la simpatia, la generositat, que et facin sentir bé..etc. Evidentment que el físic ens hi fixem, eprquè e´s el primer que veiem moltes vegades, però el que realment funciona són les qualitats i com et deia , el bon rotllo que despertem! Així que pensa i pregunta i veuràs quines coses pots potenciar i utilitzar a l'hora de lligar. Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat