enamorada perduda
hola!!fa poquet vaig anar a un partit de futbol on vaig veure un nen i em va agradar, a la nit li vaig demanar el numero de mobil a un amic seu i vaig parlar una mica amb ell l'unic que no se com fero per fer que s'enamori de mi o em fagui una mica mes de cas,
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que no sàpigues com fer-ho perquè és difícil poder enamorar algu, però si qeu e´s cert que tu pots intentar lligar amb ell i a veure què passa. No et plantegis que s'enamori, planteja't conèixe'l, anar parlant, parlar també de temes divertits, etc. Vés fent tal com es cpneix a un amic nou. Anar parlant de tan en tan, potser no cada dia eprquè encara no teniu confiança, ves-lo a veure a algun partit, etc i a poc a poc vas observant si hi ha interès i així esculls si a tu t'agrada de veritat. Endavant Eli Aulet www.interpersonal.cat