Ajuda:(
Hola el meu nom es Laura, tinc un porblema i agraïria que m'ajudesiu.
Fa casi dos mesos que el meu novio va tallar amb mi. Hem va dir que no ho volia tornar a pasar malament com en la seva ultima relacio. Apart d'aixo no en se res mes hem parlat algun cop per whats app pero per que jo li parlo i tampoc parlem res interesant ni normal sempre acabem mitg discuntin pero ens estimavem molt i jo el continuo estimant molt i el trobo moltisim a faltar, m'agradaria poder tornar a estar be amb ell o que m'expliques si realment m'estimava i l'importo i tot aixo pero sembla que ell no esta molt interesat en que en parlem que puc fer?
InterPersonal

Hola laura! Sóc L'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Entenc com et sents. Les ruptures sepre són dures, i més perquè te'l segueixes estimant encara i és natural que el trobis molt a faltar. De totes maneres, epr molt que sigui injusta la situació, ell sembla que et deixa molt clar que ara mateix no pot tocar el tema, ja que els dos us altereu i acabeu amb to de discussió. El que és més recomenable en aquesta situació és evitar més patiment i per tant, això passa per accceptar que potser uns dies o un temps de distància pot ajudar. És dur , però ara mateix la decisió l'ha pres ell, tu ja has intentat poder-ho parlar solucionar-ho, i segur que li importaves si va decidir estar amb tu, però ara mateix és molt clar que com més parleu , més es complica. Et recomano, doncs, que et prenguis un espai tmbé per tu i et centris en les teves coses, en estar satisfeta amb les amigues, amb els teus hobbies, etc...i deixis que el temps posi els coses al seu lloc. Endavant ! ELi Aulet www.interpersonal.cat