estic confusa
M'agrada un nen de la meva edat. Estic enamoradissima d'ell. Tothom diu que m'agrada pero jo dic que no, pero en realitat es que si. Nomes ho saben dos amigues meves. Moltes persones diuen que ell va per mi, però jo no estic segura. Avui m'ha regalat una pulsera i m'he emocionat molt. L'he obert per el whatsapp i li he preguntat perquè m'ha regalat la pulsera. Ell m'ha dit que perque volia. Li he de dir el que sento per ell? Em dona molta vergonya per que no vull perdre l'amistat. Què faig? MERCII:)
InterPersonal

Hola mp19! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Quin detall més bonic el de la pulsera! Doncs sembla que potser hauràs començar a fer alguna aproximació si les coses segueixen per aquest camí. Està bé expressar els nostres sentiments. Això si, no cal fer-ho de cop i ràpid, però anar fent aproximacions amb simpatía, agraint tots aquests detalls que té amb tu, etc; és una bona manera d'anar expressant el que sents. Els gests a vegades funcionen molt bé en aquestes situacions, i les paraules es poden deixar per quan vegis més clara la situació. Això sí! el dia que decideixis posar-hi paraules ha de ser de cara! no watsupp ni facebook!! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet AUlet Psicòloga