Amor
Hoola, fa unes setmanes em vai liar amb el noi que magrada, i des daquell dia ja no parlem i abans sempre mobria. no el vull obrir perq si ja no mobra es perq no vol parlar amb mi... que puc fer?:(
InterPersonal

Hola Mar! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs entenc que diguis això de que si ja no t'obre no el vols. Entenc que et deus sentir molt decebuda. Doncs el que et pot ajudar en aquesta situació és intentar estar distreta i centrar-te ne el que a tu t'agrada i en la teva gent. Intentant evitar pensar i rumiar massa sobre aquest fet. Li pots comunicar que t'ha decebut molt la seva actitud, però això ho has de decidir tu. Deixar els punts clars si ho necessites i transmetre com et sents si ho necessites és vàlid, sempre que no es converteixi en una lluita. En aquest cas, millora tallar la comunicació i distanciar-te'n fins que les coses estiguin més calmades. Una abraçada. Eli Aulet www.interpersonal.cat