ANONIM
Hola, tinc un problema força greu:
La mega vida es un cicle, cada día faig el mateix, i als caps de semana em passo els dies davant del mobil, tablet o a l'ordinador. No tinc absolutament res mes a fer que aixo. No acostumo quedar amb les amigues sovint perque elles tampoc queden entre elles i tenen altres plans. Les vacances son divertides si les passo amb algunes de les meves millors amigues. I si no hi ha res a fer? Sincerament, descarto la idea de fer esports perque no m'agrada i ja en tinc prou amb educacio fisica. Espero sentir unes quantes idees brillants per omplir les vacances de setmana santa!
Podeu fer un article sobre aixo, si ho trobeu interessant.
Molts petons! :)
InterPersonal

Hola anonima
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. És veritat que no tenir res a fer és molt avorrit. S'agraeix quan portem uns dies molt estressats i desitgem passar tot un dia tirats al sofà amb la tablet... però si això s'allarga es fa bastant insuportable.
El que jo et recomano és que busquis activitats en dues bandes: intentis buscar alguna cosa a fer fora de casa amb gent nova. Fes alguna cosa que t'agradi encara que no sigui les teves millors amigues, busca algun grup de teatre, apunta't a classes d'angès, proposa't coses que t'obliguin a sortir de casa!
i per altra banda, et recomano que intentis pensar coses que puguis fer tota sola, planteja't redistribuir la teva habitació (pensa en com decorar-la, penja pòsters nous, busca i imprimeix fotos que et motivin i penja-les a la paret...), o posa't a cuinar receptes noves, o a fer manualitats!
És important que sapiguem distribuir el nostre temps i que el dediquem a fer coses que ens agradin i ens omplin. Ningú et coneix millor que tu mateixa, així que anima't a investigar quines coses t'agraden i quines no suportes!! Però recorda que a vegades... una estona de "patiment" ens comporta molt benestar després!
Busca energia i gasta-la!!
una abraçada
www.consultajove.cat