REGAL
Hola.
Bé, fa un mes que estic amb el meu nòvio i tinc 13 anys. Sé que molta gent opina que no tinc edat i coses així, però l'estimo com ningú, i crec que sóc prou madura com per mantenir una relació estable. Vull fer-li un regal per St. Jordi, que el recordi com una cosa molt especial... Sé que el típic és regalar llibres, però vull fer algo improvisat i diferent, ja que a ell no li agrada massa llegir. Em podrieu donar alguna idea?
Gràcies.
Passeu-vos per aquí:
http://socpetitperoseelquevull.jimdo.com/
InterPersonal

Hola LittlePrincess,
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Primer de tot perdona el retard en respondre't, estem intentant atrapar la gran quantitat de consultes que ens arriben.
Pel què fa al regal, encara que no et serveixi per Sant Jordi, potser pots aprofitar alguna idea. El més important per fer un regal especial és que estigui pensat per la persona que el rep. Pots inspirar-te en els seus gustos i fer alguna cosa relacionada amb això, o pots pensar en moments que heu passat junts i recrear-los. També pots intentar, si ets una mica manetes, fer alguna manualitat, (a internet està ple de pàgines que t'ensenyen a fer detalls divertits amb poc material i poc pressupost!)
T'animo a ser creativa!
una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat