Ella
La meva millor amiga és lesbiana. La conèc des de fa tres anys i des del principi tenim una relació molt especial. Jo sóc l'única persona que ho sap tot d'ella. Però fa uns mesos que alguna cosa m'oprimeix el pit i que només s'envà quan estic amb ella. Sóc una persona gelosa però amb ella encara més, em posa de malhumor que estigui amb altres persones (nois o noies). A vegades quan queda a dormir a casa meva ens adormim abraçades i després tardo dies a oblidar aquesta imatge. Jo sé que l'estimo molt i que no puc concebre la vida sense ella però no sé de quina manera la vull. M'agrada escriure i derrerament tot el que escric va dirigit a ella i això em fa por. Relacionar-la a ella amb amistat em sona ridícul i no sé per què. Tot em recorda a ella i ja no sé que pensar. No esper que em digueu que he de fer, això seria infantil per part meva, només espero poder respirar una mica millor després d'escriure això.
Gràcies.
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva sinceritat, és molt bonic això que has escrit. A vegades ens és difícil separar els nostres sentiments i saber exactament què sentim per les persones que estimem. Et diria que abans de fer qualsevol pas amb ella, tinguis clar què sents per ella, per evitar que us feu mal totes dues. I sobretot, sigues molt sincera sobre com et sents (encara que ni tu mateixa ho sàpigues, també li pots dir)
Si t'agrada escriure, continua escrivint el què et passi pel cap, potser també t'ajuda a discriminar una mica tot el què et passa. Fes algun relat sobre el futur, com et veus, on t'agradaria ser, què t'agradaria estar fent, si tindries parella o no, quin paper tindria ella en el teu futur....
Una abraçada
www.consultajove.cat