Homes i Dones
Hola!! Jo volia saber perque els als homes no se'ls i pot comentar res mentres estan mirant el fubol jeje, En aquest article que e fet podeu veure moltes preguntes i respostes d'homes i dones!
http://xarrem.com/homes-vs-dones-viceversa/
InterPersonal

Hola,
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per la teva aportació!
La veritat és que això ens passa una mica a tots, no creus?
Quan ens concentrem en alguna cosa que ens agrada, costa molt mantenir una conversa sobre algun altre tema. I a molts homes els agrada el futbol i per això sembla que no s'hi pugui parlar.
Realment et recomano que si vols parlar d'algun tema important t'esperis que estiguin 100% pendents de la conversa, sinó quedarà tot a l'aire i serà com si no li haguéssis dit res.
una abraçada i a continuar examinant la conducta de la gent!
www.consultajove.cat