VIOLACIÓ
Avere si amb aquest títol una mica mes potent em contesteu...
Fa set anys un noi 4 anys mes gran que jo va abusar de mi i fins ara no màgia afectat de cap manera, es a dir, no ting cap tipus de por als nois, no me intentat autolesionar mai,... Els meus pares no ho saben només o saben dos o tres amics als que els hi e explicat enguany encara no se perquè.
Tothi no tindré cap tipus de trauma, noto algunes coses extranyes dintre meu, no se benve com explicaro, en la meva personalitat, en la meva ment. Soc molt tancada tothi que la gent pensi que soc una persona feliç sense cap tipus de problema els ting, i fins ara e intentat amagarmels a mi mateixa pero crec que un dia o altre explotare.
No els hi vull explicar als meus pares perq ma mare te problemes de salut i una cosa aixi podria provocar-li alguna cosa greu, fins i tot la mort, i el meu pare te molta mala llet i si li dic el nom del noi crec que el mataria. Se que ell ho a intentat fer amb altres noies. Magradria poder vengarme dell pero sol Veure'l em provoca pànic.
Nose exactament perq faig aquesta consulta, no se que es exactament el que vull preguntar sol se que no estic be. Amigues meves tenen por de que faci alguna tonteries, jo no em vec capas, diuen que persones a les que els hi ha passat això ara mateix estan en psiquiatres, shan suicidat, tenen problemes mentals,... Crec que ting por de que em passi algo per l'estil ja que últimament em noto estranya amb mi mateixa, es com si no em coneixes i no se si li tindria que explicar al meu novio, ell o sap tot sobre mi pero ting por de que si li explico mai em torni a mirar igual... Espero algun consell vostre.
Gràcies
InterPersonal

Hola!. Sóc l'Assumpta.
Crec que ja havies fet aquesta pregunta amb anterioritat i te la vaig respondre la setmana passada. Però no recordo el títol que hi vaig posar.
En resum, crec que hauries d'explicar això que et va passar fa 7a, tot i que de vegades et sembli que ja ho tens oblidat o superat, ja que això és com una ferida, que com més temps passa més perill hi ha que s'infecti per dins si no la cures, m'entens?. Cre que els teus pares també ho haurien de saber. Està bé que pateixis per ells i pels seus problemes però tu ets la seva filla i segurament els sabria molt greu que els amaguessis una cosa així. I, evidentment, al teu nòvio i amistats. Normalment les persones que han estat víctimes d'abusos sexuals durant la infància ho porten amagat durant molt de temps , perquè eren petits o petites quan els hi va passar i potser no n'eren del tot conscients, perquè la persona els ha amenaçat si deien res, perquè senten vergonya o fins i tot culpa pel què va passar...Estic segura que alguna cosa d'aquestes també et passa a tu. Per què ha de deixar de mirar-te com abans el teu nòvio? Tu no tens la culpa de res...
A banda dels pares i el nòvio, demana l'ajuda d'algun professional especialitzat en el tema (psicòleg o psicòloga) perquè és una cosa que no es pot "oblidar" del tot però sí la pots "portar" de manera que no t'afecti tant en el teu dia a dia ni t'impedeixi ser feliç.
Gràcies per la teva confiança. Espero haver-te ajudat.
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat