estic enamorada
hola:) estic enamorada d'un nen dos anys mes gran que jo i crec que ell sap que li agrado. Quan me'l trobo pel passadis de l'insti, em saluda amb la mirada, i al pati tota l'estona em mira i moltscops m'obra pel whatssap. Els seus amics crec que també saben que m'agrada i quan passo pel seu costat em miren i li diuen al nen que m'agrada "mira qui esta alla.." i ell somriu. Per el whatsapp a vegades em posa cors i guapa i coses per l'estil. No estic segura de si li agrado. Com ho puc saber?
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs no ho podem saber!!! Ara, si que hi ha forces senyals de que ell es fixa amb tu pel que expliques, però encara esteu fent passos. Et recomenaria que no siguis impulsiva de moment. Tingues paciència i ves disfrutant d'aquestes miradetes i watsupps. El tonteig és molt divertit i s'ha d'aprofitar eprquè ens permet conèixer a l'altre i anar veient si ens agrada de veritat, per com ens fa sentir i com és l'altre. Per tant, vés observant què passa i fent passos progressivament per anar-vos coneixent i trencant el gel. Sort! Eli Aulet. www.interpersonal.cat/fcbk:Elisabet Aulet Psciòloga