URGENT! EM VOL FER MAL
Hola! Necessito ajuda urgent!
Portava des del 28 de novembre amb un noi dos anys més gran que jo. Haviem tingut molts anar i venir però feia poc que semblava que la cosa havia millorat; ell m'havia promès que canviaria i que no es tornaria a liar amb una altra noia (com havia fet).
Com que jo l'estimo moltíssim vaig confiar en ell i vam seguir amb la relació, però ahir em va dir que era una merda i una puta barata entre moltes altres coses i que per tant, tallavem.
Però no es va acavar aquí, em va dir que no em deixaria tranquila, que em faria mal físic i psicològic i ara tinc molta por i no sé què fer. Ens hem de seguir veient perquè fem una activitat junts 4 hores a la setmana cada setmana de l'any durant 4 anys que queden. estic perduda, trista, fatal i tinc moltíssima por del que em podria passar.
Siusplau digueu alguna cosa que puc fer, ho necessito!
InterPersonal

Hola afterlife19. Sóc l'Assumpta, psicòloga d'Interpersonal.
Per començar, dir-te que entenc perfectament el teu patiment perquè quan t'estimes o creus que t'estimes algú costa molt d'"obrir els ulls" i actuar de manera racional. Però t'he de dir que el tipus de relació que tens amb aquest noi no és gens bona ni sana per tu. I tampoc pensis o que no et faci creure que totes les relacions són així perquè no és veritat. Pel què m'expliques es tracta d'una relació abusiva, on ell en aquest cas té un rol o paper clarament dominant i sotmetidor i tu el rol de víctima submissa que li perdona tot per amor. No m'equivoco, oi? Doncs lo únic que pots fer és tallar ja aquesta relació, ja que només t'aportarà patiment i dolor. L'amor no és tot això que m'expliques, avui sí i demà no, ara t'estimo molt i ara t'insulto i et menyspreo...l'amor es basa sobretot en el respecte entre 2 persones. I pel què tu m'expliques, de respecte no n'hi ha gaire, encara que demà et vingui amb un ram de flors a prometre't que canviarà, etc. Intenta no relacionar-t'hi de cap manera, ni en persona ni a través de les xarxes socials. No el respongui's per wattsapp, facebook, etc. encara que ell t'enviï coses o comentaris per provocar-te o perquè el perdonis i tornis amb ell, tipus: "perdona'm", "jo t'estimo, però...", "ja canviaré...". Pensa que tu no tens la culpa del seu comportament i ni tens l'obligació de cuidar-lo o fer-lo canviar.
Explica-ho a persones del teu voltant que et puguin ajudar (amistats, pares, profes...) i si et torna a amenaçar vés a denunciar-ho a la policia municipal oo als MMEE. D'acord?
Gràcies per la teva confiança. No estàs sola!
www.facebook.com/assumpta.munsaltarribapsicologa
www.interpersonal.cat