Cor trencat
Bones, el dilluns passat li vaig enviar un missatge a un noi amb el que ja m'hi havia liat per les festes del meu poble. En aquest missatge hi posava tot el que sento per ell. Vaig dos anys tard, i ho se... però es que jo crec que es l'amor de la meva vida. Al enviar-li el missatge ell em va contestar molt sincerament i em va explicar que el que jo senti per ell a ell no li corresponia, la veritat es que em sento molt lleugera per haver-li dit, però sempre penso que si li haguès dit temps enrrere ara podriem estar junts. Se que ara el que aig de fer es no parlar amb ell durant un temps i quan ho tingui superat, tornar-hi.
Tan sols vull avisar als adolescents de lo ràpid que passa el temps i que no deixin res per al cap de dos anys, perquè despres guita, ell està amb la guarrera del poble i jo sola i trista. Espero que em doneu alguns trucs per tornar a reconstruir el meu cor.
Moltes gràcies :)
InterPersonal

Hola Paula,
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Moltes gràcies per compartir aquesta experiència. Entenc que per tu ha de ser un moment dolorós, però t'agraeixo molt que siguis tan valenta per explicar-nos-ho.
Tens tota la raó, a vegades tardem massa temps a declarar-nos i llavors ja és massa tard. Sovint tenim por que ens rebutgin o que ens diguin alguna cosa que no volem sentir, però com tu dius, quan ho hem dit ens sentim molt millor, com si ens haguéssim tret un pes de sobre.
I trucs per reconstruir el teu cor... doncs et diria que disfrutessis de tot el què tens: de la teva família, de les teves amigues, dels teus hobbies, que et plantegis petits objectius... i ja veuràs com a poc a poc el dolor s'anirà esvaïnt.
Una abraçada!
www.consultajove.cat