El meu millor amic.
Hola, estic feta un embolic. Crec que m'estic enamorant del meu millor amic perquè quan el veig em poso molt nerviosa, no puc parar d'abraçar-lo i tinc un somriure permanent. Ho hem parlat varies vegades el fet de que m'agrada i ell em diu que també m'estima però últimament està diferent amb mi, estem bé, però no tant com abans i jo no sé si ha jugat amb mi o si de veritat li agrado perquè penso que tonteja amb altres noies. També mai pot quedar sempre que li dic i no sé que fer. La qüestió es que no puc parar de plorar per les nits pensant en ell, estic molt rallada i no m'havia passat abans. Ell em va enviar un text un dia que deia que necessitava temps per pensar en nosaltres i si de veritat vol que jo sigui seva i ell meu i que li encantaria fer-ho realitat i jo li vaig dir que esperaria el que fes falta, però no puc més, el necessito com més que un amic.
Demano consells ja que no ho sap ninguna de les meves amigues. Què faig? Li dic què em passa per les nits? Què no puc més?..
InterPersonal

Hola bonica!!! Està clar que tu t'has enamorat d'ell i que vols fer el pas de l'amistat a la parella però segurament ell té dubtes ja que li deus importar molt com a amiga i deu voler-se assegurar que el que sent és alguna cosa més que amistat per tu, per no perdre't com a amiga també si les coses no surten bé. Per tant, li has de donar temps, ja que encara que tu volguis còrrer, si correu sense estar-ne els dos segurs, podeu acabar malament i abans que això passi és bo que us assegureu del pas que donareu i del que significarà per la vostra amistat.
Espero que tot surti bé!!
Una abraçada!
Marina Marull
www.interpersonal.cat