exactament què sento?
Bonees!
Resulta que fa uns dos o tres anys estava enamorada dun noi I ens vam liar I parlavem molt, però em vaig adonar de que m'estava mentint I ell no sentia res per mi. El curs següent em vaig canviar d'institut (no per ell) I això em va ajudar a oblidar-lo. El problema és que ara tornem a estar al mateix institut I em dóna la sensació que no el vaig oblidar realment. El fet de veue'l cada dia no m'ha anat bé. Veureu, no és queencara n'estigui enamorada, però quan està a prop meu no puc evitar desviar la mirada cap a ell I entre classe I classe em pregunto si pel passadís em creuaré amb ell.
Necessito consell, és normal això? Què és el que sento per ell? Estic liada. Gràciees!
InterPersonal

Hola!! El que et passa no és estrany, és un noi pel que vas tenir sentiments i a qui no havies vist més i al retrobar-te amb ell és lògic que tinguis curiositat i se't despertin sentiments que et semblava tenir oblidats. No t'agobiis i deixa que la cosa vagi tornant a la normalitat, poden passar varies coses: per una banda que a mida d'anar-lo veient et vagis acostumant a veure'l i et vagis refredant, o bé que a tornis a sentir coses per ell o bé que pel que sigui us convertiu amb amics. Sigui quina sigui la cosa que passi has de deixar que passi una mica el temps per descobrir-ho. Jo no puc saber el que sents, només ho pots saber tu i t'has de donar temps per anar-ho descobrint.
Molta sort!!
Una abraçada!
Marina Marull
www.interpersonal.cat