MAI EM CONTESTEU!
Desde que vaig començar 1r d'ESO , ara faig 3r, que estic penjada d'un noi 5 anys més gran que jo, en aquell moment ell feia 2n de BAT, un dia em va obrir i vam seguir parlant fins a arribar a parlar cada dia,quan jo no em conectava ell es preocupava per mi, feiem cam, em trucava... Poc a poc ens vam anar enamorant, però per les circumstàncies mai vam arribar a quedar. Poc a poc ens vam anar distancient i parlant molt de quan en quan fins que ara ens passem mesos sense parlar i sense saber res l'un de l'altre. Ens veiem molt poc ja que ell estudia a Barcelona, fa tres anys que estic enamorada d'ell i creec que ell no ho sap, ell té novia i jo també he anat tenint novis però mai els puc arribar a estimar igual que a ell. Nosé que fer si dir-li o no, tampoc sé com oblidar-lo. Ajudeu-me siusplau!
He fet aquesta pregunta més de 5 vegades i mai em contesteu.
InterPersonal

Hola dodo!
segurament si has fet la pregunta més de 5 vegades ja te la debem haver contestat. No en deixem mai cap sense contestar, mai. Per tant, no cal que vagis escrivint i escrivint la mateixa pregunta una i una altra vegada, ja que les que escrius de més van quedant més enrere i encara t'hauries d'esperar més. Intentem anar tan ràpid com podem, però cada dia són moltes les consultes que ens arriben i el ritme de resposta és lent. Imagina't a tots els adolescents de catalunya asseguts amb la mà aixecada per fer una pregunta i un grup de psicòloges donant torns per respondre-les, anem de bòlit!!! De totes maneres, et demano disculpes per l'espera i et prometo que estem intentant posar-nos les piles encara més perquè el temps d'espera es redueixi! De moment no puc fer gaire res més que explicar-te tot això perquè ens entenguis una miqueta…
Moltes gràcies per la teva comprensió!!
Una abraçada!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat