Amistad a distància
Hola!
M'agradaria que em donessis consell amb una amistad llunyana. T'explico la història:
Una amiga meva va estiuejar a Andalusia i, al cap d'una semana, per un grup de WhatsApp, vaig conéixer gent. Un d'ells, és el meu millor amic, amb el que tinc una relació amistosa de 8 mesos. El cas, és que la gent es queixa de l'amor a distància. Personalment, a mi, em costa molt mantenir aquesta amistad, ja que noto que dono més del que rebo. Té dos anys més que jo(15), però me l'estimo taaaant... actualment, el tinc bloquejat, perque no sé que pensar. Aquella sensació de no saber el que pot fer, si té una altra millor amiga per allà. Total, mai ens veurem.. no sé si m'entens... però veure'l en línia i sempre he de ser jo qui doni el pas de parlar-li... d'això ja he parlat amb ell. Què faig? Deixem l'amistad?
InterPersonal

Hola PAULA! Mira l'amistat és una cosa que no es pot forçar, ni es poc fingir. Si tu creus que ell passa de tu i ja li has dit i no t'has quedat tranquil·la amb la seva resposta, no crec que puguis fer-hi gaire res més. Ara bé, tampoc penso que l'hagis de bloquejar ni res per l'estil simplement deixa'l a veure què passa, potser algun dia ell tindrà ganes de dir-te alguna cosa i ja veurem què passa. No t'hi capfiquis més del compte, ell és el teu millor amic però mai l'has vist, per tant potser et vas fer més il·lusions de les que es mereixia i amb la distància la cosa s'ha anat refredant.
Dóna-li temps a veure si reacciona i després decideix què vols fer.
Una abraçada!
Marina Marull
www.interpersonal.cat