molt urgent sisplau!
Fa tres setmanes que m'auto-lesiono, i vull parar, pero mai ho aconsegueixo. Hi ha gent que diu que si es pilla al principi es mes facil parar... sisplau ajuda!
InterPersonal

Hola!! A veure, anem a pams, si vols parar de fer-ho, ja tens el més important per aconseguir-ho: la motivació. Ara la única cosa que et falta és el convenciment que podràs fer-ho. Jo n'estic segura que podràs deixar de lesionar-te, només hi has de posar de la teva part. Fes-te una llista de coses positives que guanyaràs si deixes de fer-ho o posa't a tu mateixa un premi quan aconsegueixis deixar-t'ho. No t'hi obsessionis, simplement quan te'n vinguin ganes pensa en el premi que et perdràs si ho fas, sigues valenta i ocupa la teva ment en altres coses per evadir-te. Analitza quins són els moments mes febles: a quina hora del dia ho sols fer, a on, etc i intenta evitar aquestes situacions, estant acompanyada, sortint a fer una volta, etc.
Ja veuràs que a poc a poc et costarà menys deixar de fer-ho i arribarà un dia que ni tan sols hi pensaràs.
Molts ànims!!
Marina Marull
www.interpersonal.cat