vull ser model contesteuuu
Hola, tinc 14 anys i m'encantaria ser model. Em considero guapa ja que m'ho han dit, soc molt primeta i tinc poc pit, crec que mes o menys cumpleixo els requisits per apuntar-me a una agencia o alguna cosa, però no sé si a la meva mare li faria molta gràcia. Es que crec que estic feta basicament per ser model perque hi ha moltes coses com els esports que soc un xurro i a més soc alta. Nose com dir-li això a la meva mare. Ajudeu-me siusplauuu.
Un peto i gracies.
InterPersonal

Hola, encara que et costi, crec que el primer que has de fer és explicar-li a la teva mare. Pensa que has de tenir la seva aprovació ja que ets menor d'edat i que si la tens de part teva sempre serà millor i ho podràs disfrutar més. Jo crec que si li expliques com ho has fet aquí no és tan difícil, ja que simplement dius que t'agradaria, no que ho volguis deixar tot per fer-ho. Segurament el que hauràs de fer, si vols que els teus pares et donin suport, és demostrar-los-hi que realment en tens moltes ganes i que aquesta afició no et distraurà del que és més important pels teus pares, els estudis. Fixa't que molts actors, models, etc que han començat aviat han hagut de compaginar la seva feina amb els estudis mentre han sigut menors d'edat. Ara bé, el que no et puc dir, perquè no ho sé, és a partir de quina edat agafen models les agències, t'hauràs d'informar, això si, amb l'ajuda i el suport dels teus pares.
Una abraçada i sort!
Marina Marull
www.interpersonal.cat