¿ Existeixen resacions amb distancia ?
M´agrada molt un noi, y sembla que jo també, pero ell viu a California i jo a Barcelona, i a mi no m´agrada gens les relacions a distancia. No se que fer ...
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. A veure, aquesta situació sembla un pèl complicada, pel què expliques no hi ha possibilitat que us trobeu tots dos en un mateix lloc, no?
Llavors, jo et diria que et plantegéssis si et veus capaç de portar aquesta relació a distància, que valoris bé quines conseqüències pot tenir i llavors escullis si vols provar-ho amb ell o intentar oblidar-lo encara que continueu sent amics.
Sé que és difícil, però hi ha moments a la vida que hem de prendre decisions, i algunes és millor prendre-les com més aviat millor per evitar que ens fem més mal.
Prenguis la decisió que prenguis, sigues valenta i ves a totes!
Una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat