ulleresge
HOla, akest any e comensat linsti i porto ulleres tinc por k a lestiu kuan me les tregui per banyam no em trobin guapa i em trobin rara, a mes tinc una mica de "ojeras" cosa k les ulleres em tapa k faig em podeu ajudar?¿ mercii <3
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Portar ulleres és la cosa més natural del món i pel que veig per tu són un complement més. També és cert que a vegades nosaltres mateixos veiem els petits canvis en la nostra imatge com una cosa molt evident i en realitat els altres a vegades ni se n'adonen. No t'ha passat mai que no s'han adonat que has anat a la perruqueria? o que portes unes arracades noves? Això és perquè ells et continuen veient a TU i no a la teva imatge. L'important és que tu et sentis còmode amb i sense ulleres, perquè en realitat ets tu mateixa, no?
A més, els canvis sempre són positius.
una abraçada i disfruta de l'estiu!
Laia Sala
www.consultajove.cat