Nose el que bol
Hola, soc una noia que fa dos anys que estic enamorada del mateix noi. Ell te dos anys mes que jo i no se que es el que bol.Em ell vem començar parlan per el whats... i ens veiem a l'insti al cap de un any ens vem liar sembla que ell bolia quedar amb mi mes dies... pero de sobte es va acabar tot em va deixar de parlar... En aquell instant jo ja estava molt enamorada de ell van passar uns messos i em vaig entarar que estava amb una noia de liuu i algu mes.Al cap de un temps vaig començar a tontejar amb un seu amic pensava que m'agradava pero realment no sentia el mateix que per l'altre ell un cop s'en va entarar em va començar a tornar a parlar pero el mes fort es que ell em parlava quant estava de liuu amb una tia. Va `passar el temps i em va deixar de parlar i jo passava del seu amic perque no l'estimava quan de sobte em vaig començar a fer amb els seus amics.
Ell va tallar amb la novia perque li va ficar las banyes i va començar anar amb mi i els seus amics,sempre quedavem i jo i ell vem tornar a tontejar al cap d'u temps que tot anava molt bé em vaig entarar que havia tornat amb la novia,i no sabeu el que era veurels cada día a l'institut junts. Va passar el temps i van acabar tallant i el noi va tornar a tontejar amb mi pero ara no se el perque no em parla i jo ja nose el que bol i deixa de boler simplament quant passu per el seu custat amb diu adeu o Hola.Jo estic molt enamorada de ell pero estic molt perduda pensu que utilitzar-me no perque sino esgues liat amb altres ties ell sap el que sento per ell perque li diu tothom i numes ma de mirar els ulls per saber-ho. A ell sempre li ha importat la edat pero jo no la puc canbiar, he intentat oblidar-me de ell pero no puc,que en penseu? siusplau necessitu ajuda.
InterPersonal

Hola floreta!!
sóc la Marina Marull, psicòloga a InterPersonal Vic i pel que m'expliques... no tinc gaires bones notícies:(
A veure anem a pasms, primer vull dir-te que dubto que hi hagi algú amb més paciència en el món que tu, has aguantat moltíssim per aquest noi! Carai, m'has deixat parada! Però per altra banda (ara venen les males notícies) crec que precisament amb tant de temps que li has estat anant al darrera, ell ha tingut moltíssimes oportunitats d'estar amb tu,... no te n'adones? Potser m'equivoco, però pel que expliques jo penso que ell no té més interés per tu que l'amistat. Diries que t'ha utilitzat?, acostant-se a tu només en els moments en què ell no tenia parella i estava sol?
Replantejat-ho, segur que vols estar amb un noi que no sent el mateix que tu? Jo crec que has d'aspirar a molt més i passar pàgina, ja has perdut prou temps anant al darrera d'algu que només et vol quan a ell li convé!
Molts ànims i una abraçada ben forta!
Marina Marull www.interpersonal.cat