COM EM DECLARO?
Doncs mira ja fa unes setmanes que em mola un noi, i porto uns dies ja fent-li indirectes perquè sàpigua que em mola però no ho enten, més ben dit jo crec que ell ja s'ho pensa però no diu res... Llavors crec que ha arribat el moment de que sàpiga el que sento per ell... el problema és que NO SÉ COM DI-LI! Tinc por de que reaccioni malament o no s'ho prengui massa bé i quela nostre amistat s'acabi :(
Com li dic que estic enamorada d'ell?
Gràcies:)
Elena Crespi

andrea333!
Doncs primer de tot has de ser conscient de que no reaccioni bé o de que reaccioni bé. Per tant, primer has de valorar com reaccionaràs tu depenent de la seva reacció. És una mica emboli però és important que siguis conscient de que pot anar bé o no.
Un cop acceptis aixó li pots dir de la manera que vlguis:
-cara a cara
-per escrit mentre estàs davant seu
-per escrit (i no estant davant seu)
-per whatsapp
-per facebook...
Si estàs cara a cara veuràs la seva verdadera reacció però estaràs allà, per tant, estaràs nerviosa...
Abans de que facis el pas... si creus que ell va captant els missatges que li envies... ha canviat la seva manera de relacionar-se amb tu? està més distant o més propoer? això potser et pot donar pistes del que pot sentir per tu...
Elena Crespi i Asensio - www.interpersonal.cat
FBK: elenacrespipsico - @tarongesenceres