Ell
Estic enamorada, i no sé com dir-li! L'he conegut aquest any, però som molt amics i tinc moltíssima por de que si li dic la nostra amistat es trenqui. I jo no vull això, jo el vull al meu costat com a alguna cosa més que un amic. Que faig? Li dic?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Abans de res, jo et recomanaria que observessis com es comporta ell amb tu, si et fa miradetes, si et tira indirectes... perquè així puguis esbrinar si ell sent el mateix per tu o no.
Sempre ets a temps de dir-li, no et precipitis, però també és veritat que si no t'arrisques, no sabràs mai si ell sent el mateix que tu o no. Em sap greu no poder-te ajudar més, però les relacions humanes són així, hem d'anar veient mica en mica si aquesta amistat es converteix en alguna cosa més o no. O sigui que de moment, disfruta d'aquesta sensació i ja aniràs veient com evoluciona tot plegat.
una abraçada
Laia Sala
www.consultajove.cat