TIOS HILIPOLLES
Bones:)
T'explico la meva història si no és molta molèstia i m'agradaria que m'ajudessis...Bé, començem, tot va començar per el carnaval de platja d'aro, allà ens vam liar i ens vàrem veure per primer cop aquell mateix dia al matí també perquè em va venir a veure a Handball, bé, el que passa és que ell, té ask, i no li paraven de dir coses de mi, que era molt lletja, gorda, que era una friki i fins i van arribar a l'extrem de dir que haviem ''follat''...el que passa es que això vam passar i ho varem superar i vam decidir començar una relació...aquí van començar els problemes. perquè un cop estavem, sortint, ens estimavem molt i tal, però resulta que ell estava ''tirant-li la canya'' a una altre tia, i ara em diu que u sent molt i tal i diu que vol deixar-se de ties per un temps...me demana que l'ajudi, però jo nosé com fer-ho, tampoc se si perdonar-lo que faig?
Gràcies!
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. Ostres entenc que estiguis enfadada, la veritat és que sembla que aquest noi no té les coses massa clares i de rebot tu n'has sortit perjudicada. Tampoc acabo d'entendre en què l'has d'ajudar tu si el que vol és deixar d'estar amb noies durant un temps...
Pel què fa a perdonar-lo... això és una cosa que has de decidir tu mateixa. Nosaltres no et podem dir què has de fer, però sí que valoris com s'ha comportat amb tu i que assumeixis les conseqüències tant si el perdones com si no.
Sé que és una situació complicada i ara toca afrontar-t'hi
Molts ànims!
Laia Sala
www.consultajove.cat