<3
Hola, us volia parlar d'un tema que m'està passant fa un any aproximadament. Estic enamorada bojament (am obssessió) d'un músic. Es dic joan dausà i te 35 anys!!! Els meus amics encara no es creuen que marribi fins i tot a agradar... El problema esque penso tot el dia en ell i no em puc fixar en cap altre noi de l'insti.. Què faig?
InterPersonal

Hola!
Sóc la Laia, psicòloga d'Interpersonal. A mi també m'agrada en Joan Dausà! Que ens encanti un famós i ens agradi com és, no és cap problema! És un sentiment positiu, però l'amor, ha de consistir en alguna cosa més, ha de ser recíproc, t'ha d'agradar com et parla, què et diu, com et fa sentir especial, ... i això no ens ho pot donar algú que no ens coneix!
El problema ve si aquest sentiment ens ocupa tot el dia i ens ho fa passar malament, llavors ja no és positiu i hi patim massa. Així que intenta controlar aquesta emoció, que no se t'escapi de les mans, perquè, em sap greu, però és poc probable que s'acabi convertint en realitat.
Intenta disfrutar amb la gent del teu voltant, busca temes de conversa, coneix gent nova, pensa què tenen d'especial cadascuna de les persones que t'envolten... passa-t'ho bé i, si vols, guarda una estona del dia per escoltar en Joan Dausà i disfrutar-lo pel què és: un bon cantautor.
Una abraçada!
www.consultajove.cat